Sommarstängt vid kommungården 6-26.7.2026
Larsmo kommungård och kommunens telefonväxel håller stängt under tre veckor i juli, 6–26.7.2026.
Under stängningen godkänns inga bokningar i Timle så det är inte möjligt att hyra utrymmen under den perioden.
Vi öppnar igen som vanligt efter sommaruppehållet.
Vi önskar alla en riktigt skön och avkopplande sommar!